Ledenlijst

http://www.piratenpartij.nl/ - to reach the Netherland Pirate Party

Ledenlijst

Postby Lokado » Thu Aug 31, 2006 1:03 pm

Hier gaan we een leden lijst bij elkaar maken die overzichtelijk is.

dit betekent een bericht te maken met de volgende indeling;

*naam:

wil je officeel lid zijn van de partij:

wat kan jij betekenen voor de partij:

nog iets erbij als je dat wil :P :

probeer je hier zo strickt mogelijk aan te houden 1 post per persoon hier en alles wat niet hier in hoort word verwijdert.

het nut van deze post is om makkelijk en snel te zien wie we waarvoor kunnen gebruiken.

hou dit in gedachten bij je post.

greets
-Lokado

*naam hoeft niet volledig (bij evt. echte inschrijving kan er gemailed worden)
Last edited by Lokado on Thu Aug 31, 2006 1:08 pm, edited 2 times in total.
I used to think the brain is the most valuable organ in my body.

but then i realised; look what's telling me that
Lokado

Postby Core-TX » Thu Aug 31, 2006 1:35 pm

Na, op 17 jarige leeftijd in dienst te zijn gegaan, heb ik al vrij snel ontslag genomen vanwegen een corrupt kader. Hierna ben ik tijdens de dotcom boom een IT carriere begonnen. Webdesign, conventioneel software development, beheer, vrijwel elk aspect heb ik actief beoefend.
Mijn specialiteit is informatie beveiliging.

Maar het belangrijkste, velen jaren ben ik aktief geweest in de release scene. Momenteel ben ik echter student Bedrijfskundige Informatica.
En heb een 23 jarige leeftijd behaald.

"For my love of the scene" Zal ik alles doen wat in mijn macht ligt om onze beweging groot te maken.
Core-TX

Postby Lokado » Thu Aug 31, 2006 1:38 pm

naam: Lokado

wil je officeel lid zijn van de partij: ja zodra dit mogelijk is voor mij.

wat kan jij betekenen voor de partij: ben de moderator van dit forum, wil eventueel ook helpen de website te beheren als deze er is

nog iets erbij als je dat wil : Ik wil best mijn echte naam aan de partij verbinden zodra we "officeel" worden maar tot die tijd acht ik het onnodig. en daarnaast mag ik nog niet officieel lid zijn van een politieke partij (moet nog een jaartje wachten), zodra dit mag ben ik meteen lid

Lokado

M2

Postby T500YO » Thu Aug 31, 2006 1:38 pm

Jos v N
Ik ben een student microbiologie, hoewel mijn eerste doel was grafisch ontwerper te worden. Ik ben dus vooral bekend in de medische en millieu sector. 'k Ben niet te beroerd om iets extra's te doen, dus wil ik graag wat doen voor deze opkomende partij. Mijn organizerend en overzichtelijk vermogen zijn groot welke misschien handig kunen zijn.
Ik kan niet Officieel Lid zijn van de partij; mijn studie gaat voor.
T500YO

Postby Br4MSTEL » Thu Aug 31, 2006 3:45 pm

Bram B

Ben IT-er, heb in mijn vrije tijd php/mysql geleerd, niet heel veel mee gedaan (tot nu toe, dit vind ik een mooie kans).
Br4MSTEL

Postby martijn86 » Thu Aug 31, 2006 5:02 pm

naam: Martijn Westerink

wil je officeel lid zijn van de partij: Ja

wat kan jij betekenen voor de partij: Ik ben Multimedia Vorgever. Ik verzorg hoofdzakelijk videografie (reclame/reportage/enz), fotografie en design. Hier valt ook webdesign onder en flyerdesign. Ik heb inmiddels op al deze gebieden 6 jaar ervaring en heb erg veel connecties in deze zaak.
martijn86

Postby inzane19 » Thu Aug 31, 2006 10:52 pm

Naam: Youri
Jazeker wil ik officieel lid zijn van deze partij.
Ik denk dat ik wel wat kan betekenen voor deze partij al is het maar een klein beetje. Ik ben goed met computers maar tot op zekere hoogte. Wel heb ik een kleine kennis aan php/mysql dus een forum in elkaar knutselen is geen probleem maar die is er al. Op het gebied van Informatie beveiliging ben ik goed thuis en ik ben daarom ook elke dag bezig met me computer.
Maar ik meld me hierbij aan als freelancer en die kan ook genoeg betekenen.

youri

ps: Ik werk ik in de beveiliging als mobile surveillant
inzane19

Ja.

Postby wybo » Fri Sep 01, 2006 8:45 am

Naam: Wybo Wiersma

Ik ben een Free Software/Open Source developper, webmaster en bedenker van http://www.LogiLogi.org, lid van het LOSC Groningen en van het Centrum voor Metageschiedenis, organisator en gastheer van een wekelijkse discussie-avond genaamd Salon Noord, en student Wijsbegeerte van een Wetenschaps-gebied, Geschiedenis en Informatiekunde.

Ik zou lid willen worden van de partij, en bij voorkeur ook actief.

(hoewel ik nog wel sterke twijfels heb bij de voorgestelde naam en de specefieke invulling van het partij- programma).

Wat ik kan bieden is een filosofische insteek, evt. een gezicht, en tot op zekere hoogte web-dev vaardigheden (hoewel ik wel vrij druk ben met bestaande projecten, m.n. LogiLogi Manta, op dit moment, dus ik zou zeker niet veel kunnen doen voor het opzetten van de site).
Copyright, the right to copy.
wybo

succes

Postby UseNews » Fri Sep 01, 2006 6:00 pm

Wil graag 'helpen' deze partij op de kaart te zetten.
Waarbij "aktief" lidmaatschap niet direkt noodzakelijk is, maar bij gebrek aan beter, mag mijn naam best in de krant.

Ben een 'Usenet' addept met ruime 'allround' webervaring en veel connecties in de usenet scene, zou in ieder geval graag mee discussiëren.

En misschien kan ik wat betekenen op het gebied van PR, en evt. site design en/of het aanleveren van content voor de website, het verzamelen van juridische publikaties, algemeen 'digitaal' productie werk enz.

Heb een website: www.usenews.nl (geeft een beeld van mijn interesses)
UseNews

Postby Marv » Sat Sep 02, 2006 1:20 pm

Omdat piratenpartij.nl toch al onder mijn naam staat:
Marvin Kauw
Natuurlijk wil ik officieel lid worden! Daar ging ik toch voor :wink:
Ik denk dat ik aardig wat kan betekenen, ik ben er om de site in elkaar te flansen en bij te houden en ik ben een oprichter natuurlijk :)
This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights
Marv

Postby Toxicity » Sat Sep 02, 2006 1:21 pm

naam: Casper van der Stam (Toxicity)

wil je officeel lid zijn van de partij: ja zodra dit mogelijk is.

wat kan jij betekenen voor de partij: Ik ben webmaster van Dutchnova.nl (eerst Torrent site maar met brein in mijn nek maar een weblog van gemaakt.), En ik zou graag (gratis) de hosting en het domein willen regelen voor de NL piratenpartij.
Toxicity

Postby Ries » Sun Sep 03, 2006 11:10 pm

naam: Ries Baeten

wil je officeel lid zijn van de partij: ja (na eerdere lidmaatschappen SP en Europa Transparant)

wat kan jij betekenen voor de partij: ervaring uit Europees Parlement inbrengen. Ik werk er nu 6 jaar, ben afgestudeerd literatuurwetenschapper (Tilburg). niet op Orwell afgestudeerd overigens ;-) maar op Aldous Huxley.
Ries

Postby Lokado » Tue Sep 05, 2006 5:45 pm

NOTE;

ik heb een aantal posts er tussenuit geplukt die niet in dit gedeelte thuishoren, probeer dit zo overzichtelijk mogelijk houden 1 post p.p.

Lokado

Re: Ledenlijst

Postby kuno » Sat Sep 16, 2006 7:16 am

naam: kuno
lid: sure
kuno

Return to Netherlands